شرمينشرمين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

شرمین کوچولو

بدون عنوان

1390/5/20 18:42
نویسنده : مامان لیلا
731 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شرمین کوچولو بعد از اینکه سرلاکش رو نوش جون کرد    niniweblog.com

آب خواست منم لیوانش رو گذاشتم دهنش اما یه صدای عجیبی شنیدم

صدایی مثل برخورد یه چیز سخت با لیوان

یهو دیدم مامان لیلا کجای کاری که دخملت دندون دراورده

اونم نه یکی بلکه دوتا   niniweblog.com

الهی فداش بشم درست تو تولد هفت ماهگیش دوتا دندون خوشگل

رویت شد      niniweblog.com

بابا بهرام هم امروز خونه بود و مشغول ور رفتن با آکواریوم

من که متوجه دندونش شدم داد زدم بهرااااااااااااااام  دندوووووووووووووووونniniweblog.com

اون طفلی هم از روی صندلی که گذاشته بود زیر پاش پرید و هیجان زده

اومدپیش شرمین و انگشتشو کشید رو لثه اش و کلی ذوق زده شد

          niniweblog.com   

تازه امروز شرمین کوچولو سعی کرد بابا بگه که البته بیشتر شبیه بع بع

بود !!  niniweblog.com

مامانی عاشقتم    niniweblog.com          niniweblog.com

دندونت مبارک عسلکم   niniweblog.com        niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهارک
20 مرداد 90 20:05
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید.. ممنون میشم ما رو لینک کنید.
مامان جون
20 مرداد 90 21:47
مبارکهههههههههههههههه به سلامتی راستی مامانی نمی خوای یه عکس از نی نی خوشکلت بذاری
ریحانه جون
23 مرداد 90 17:04
سلام تبریک شرمین جون
سرباز کوچولو
24 مرداد 90 23:27
ایول .. ایول .. ایول .. ایول.. دمت گرم شرمین جون ..فاز دادی حالا دیگه میتونی فقط خرخره ...نه عذر میخوام یعنی از خودت دفاع کنی من بجه های زرنگو دوست دارم و بهشون کمک می کنم راستی من سرباز کوچولو هستم یه سر به من بزن بامرام کاشکی عکستو گذاشته بیدی بیا پیشم چیزای باحالی بهت یاد میدم http://www.sarbazkocholoo.niniweblog.com