شرمينشرمين، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

شرمین کوچولو

بدون عنوان

1390/6/1 17:00
نویسنده : مامان لیلا
653 بازدید
اشتراک گذاری

         ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

 

 

هوراااااااااا            

روزت مبارک بابا بهرام  

 انشاا.. که خدا شما رو واسه مامان لیلا و شرمین کوچولو و همه بیمارانی

 

که چشم امیدشون بعد از خدا به دستان شفا بخش شماست نگه داره

 

بدون که مامان لیلا و شرمین کوچولو عاشقتند

 

 

                                    

 

 

دیشب من و بابا بهرام و شرمین کوچولو واسه خوردن شام رفتیم پارک

روی چمن ها بساطمون رو پهن کردیم و نشستیم

کنارمون یه خانواده نشسته بودند

دختر جوانشون اومد سمت من و بعد از احوالپرسی گفت میشه دخمل

خوشگلتون رو چند دقیقه بدین ببرم پیش خودمون ؟

دلم نیامد بگم نه

خلاصه شرمین کوچولوی مارو بغل کرد و رفت

شرمین کوچولو هم هاج و واج مونده بود که این دختره کیه و اون رو کجا میبره

٥ دقیقه ای پیششون بود و اونا هم هی قربون صدقه اش میرفتن و میدادنش

بغل همدیگه

دیگه کم کم داشت نق زدنش شروع میشد که دیگه برش گردوندن

وقتی گرفتمش بغلم خودشو لوس کرد و شروع کرد گریه کردن ولی زود

آروم شد   

بغلم نشسته بود و همش اون خانواده رو نگاه میکرد ولی اونا دیگه مشغول

غذا خوردن بودند

دیگه شرمین کوچولوی ما هم طاقتش تموم شد و با یه داد محکم صداشون

کرد !!

آخه دخمل خوشگلم اگه دلت میخواست پیششون بمونی پس چرا

ناز کردی ؟!!

     

شرمین کوچولو از عروسکهایی که داشت انگار خسته شده بود یه عروسک

نوزاد براش خریدم که یه پستونک آویزان گردنشه

ما واسه شرمین کوچولو پستونک نگرفتیم چون میترسیدیم آناتومی فکش

دفرمیته بشه خلاصه دیدم که شرمین کوچولو پستونک عروسکش رو گذاشته

دهنش و با اشتها مشغول خوردنشه !!

ناچار شدم یه پستونک براش بخرم !!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بهار و باران
1 شهریور 90 17:45
حتما شرمین کوچولو خیلی نازه دوست دارم روی ماهشو ببینم
مامان جون
5 شهریور 90 18:55
ماعکس میخوایم مامانی در ضمن منم روزشون روتیریک میگم وسایه بابا بهرام همیشه بال سر شما باشه
مامان آتین
9 شهریور 90 15:00
به به سلااااااااااام به روی ماهت مامان لیلای کم پیدا (بخون ناپیدا) چه عجب بابا بالاخره آپیدی..!! بسی مشعوفمان کردید آخه لیلا جون چرا عکس شرمینو نمیذاری هاااااااااان!!؟؟ جون من این دفعه خودتو به اون راه نزن و لااقل راجع بهش توضیح بده شاید قانع شدیم و دیگه اصلا" قید زیارت شرمین کوچولورو زدیم ببوس شرمین جونمو
سرباز کوچولو
14 شهریور 90 16:03
سلام سلام سلام خوش به حال شرمین با این مامانیش آخه مامان من از این کارا بلد نیس که ولی خیلی دوستش دارم چرا یه سری به ما نمی زنین؟؟؟؟؟ راستی شما خودتونم خانوم دکتر هستین یا فقط خانومه دکتر هستین؟؟؟؟ (سوال شخصی دالم من مامانی)
سرباز کوچولو
16 شهریور 90 20:17
من واسه آپ کردن لاگم مجبور شدم یه لاگ دیگه بسازم اونوقت شما میگی چیزی آپ نشده ؟؟؟ یه سر به اون پایین بزنین و لینک رو ببینین لطفا بازم ممنون که سر زدین
سرباز کوچولو
2 مهر 90 22:16
سلام آهاااااااای تو این بیابون هیشکی نیس؟؟؟.... چه غلطی کردم اومدم اینجا تهنایی گیر افتادم ها.... بابا یه سر به لاگ این شرمین حیوونی بزنین دیگه. یعنی دوستش ندارین!!!!!!!
مامان جون
30 مهر 90 0:31
کجایییییییییییییییییی مامان لیلا یه حرفی ،خنده ای،چیزی...............
سرباز کوچولو
30 مهر 90 12:29
ده ساااااااااال بعد بابا من که نا امید شدم. خدا هرجا هستین حفظتون کنه دوستتون داریم بای
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:12
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی