شرمينشرمين، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

شرمین کوچولو

بدون عنوان

1390/9/7 15:18
نویسنده : مامان لیلا
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااام به همه دوست جونهای شرمین کوچولو

و مامان لیلا      niniweblog.com

وای که چقدر این روزا سرم شلوغ بود و فرصت نشد آپ کنم

شرمین کوچولو حسابی عزیز و دوست داشتنی شده

مدام به همه چی اشاره میکنه و دوست داره اسم هر وسیله ای

رو بهش بگیم

الهی قربونش برم که حتی یک لحظه هم تحمل دوریش رو ندارم  niniweblog.com

امروز هوا آفتابی بود و من و بابا بهرام و شرمین کوچولو رفتیم پیاده روی

البته واسه شرمین کوچولو بیشتر کالسکه سواری بود تا پیاده روی niniweblog.com

چند روز پیش هم اولین برف زندگیش رو دید

کلی تعجب کرده بود              niniweblog.com

قربونت برم دخملم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سرباز کوچولو
8 آذر 90 0:23
سلام مامان لیلای شرمین جون خبر دارین که از برج 6 تا برج 9 یعنی سه ماه آپ نکرده بیدین؟ من دیگه انتظامات اینجارو بدست گرفتم و با اعضای کم کار برخورد عاطفی می کنم. یه وقت دیدین چند روز بهتون سر نزدم و همه تون از دوریه من افسرده شدین رفت پی کارش ها... حالا گفته باشم تا با هاتون برخورد نکردم مرتب آپ کنین. راستی اون دفه هم که گفتم شرمینو از طرف من ببوس نبوسیده بودی که ... یعنی چی همش از طرف خودتون می بوسین؟؟؟ پس ما چی؟ اضلا نبوسین خانوم نبوسین. لپای بچه گل افتاده. هرچی هیچی نمیگم هی می بوسن. بوسیدنم حدی داره. اعصاب برا آدم نمی ذارین که خدافظ
سرباز کوچولو
9 آذر 90 1:23
زندگی با دایناسورها بهم ساخته؟؟؟ یه نگا به قیافه پوت پوت من بکن شما..............................................................................................................................................................................................................رفتی نگا کردی؟.........................................................................برودیگه.................................................................................................................................واقعا دلتون واسم نسوخت؟/ اونجا همش پشه میرفت تو چشمم. دایناسور گازم می گرفت. اون خفاش بزرگه منو با بچه ش اشتباه گرفته بود هی ماچم میکرد...........................................................................اونوقت شما میگی بهم ساخته؟؟؟؟ ولش کن....شما برو همون شرمین جون رو ببوس. از طرف منم ببوس تا قاطی نکردم. خدافظ
مامان جون
9 آذر 90 14:33
سلام مامان لیلا عزیز خدا رو شکر که بر گشتی یبار عکس نذاریا باشه مامانی مطمئن باش ما نینی تو چشم نمی کنیم
مامان آتین
29 آذر 90 2:53
سلام لیلا جون خوبی گلم؟؟ می بینم که... این مدت که ما نبودیم شما هم نبودی! ایشالا که همیشه خوش باشین دخملیو ببوس